Päivitä sosiaalisen median markkinointikampanjasi neljässä helpossa vaiheessa

by Alistair Davion

Sadat tuhannet yritykset ympäri maailmaa ovat käyttäneet sosiaalisen median käyttöä markkinointimuotona jo pitkään tehokkaasti. Ja jos uusin kampanjasi ei saa sähköisen kaupankäynnin maailmaa syttymään, on ehkä aika tarkastella asetuksiasi uudelleen. Koska huonosti harkitun kampanjan toteuttaminen on yhtä helppoa kuin hyödyllinen ja älykäs. Sosiaalisen median trendit ovat alttiita muutoksille, ja voi ketään, joka ei huomaa niitä ajoissa. Olemme siis kehittäneet eräänlaisen sosiaalisen median auditoinnin, jonka avulla voit tehdä oman kampanjasi kevätsiivouksen ja nähdä, mikä tarvitsee päivitystä ajoissa. Käytä muutama minuutti tämän artikkelin lukemiseen ja toivottavasti pääset pian takaisin raiteilleen ja murskaat kilpailijasi ulos puistosta.
Tarkastaa
Nähdäksesi, kuinka strategiasi ja sen komponentit toimivat, sinun on ensin tarkasteltava niitä loogisella tavalla. Tätä harjoitusta varten on parasta käyttää ylhäältä alas -lähestymistapaa ja jatkaa sieltä. Aloita luettelosta eri alustoista ja katso, mitkä niistä tarvitsevat hieman lisäapua. Sinun tulisi tarkastella logoasi, videoitasi, profiilisivuasi, sisältöä, tietoja ja yleensä kaikkia näkökohtia, joihin voit vaikuttaa. Sinun pitäisi pian nähdä muutamia päivitystä vaativia yksityiskohtia, ja niin kauan kuin teet tämän ajoissa, olet tehnyt hyvää työtä. Katso myös lisäosat ja sovellukset, jotka yhdistävät sosiaalisen profiilisi blogiisi tai verkkosivustoosi, koska ne voivat helposti vioittua, eikä se koskaan onnistu.
Puhdistus
On vain luonnollista, että joudut jossain vaiheessa eroon kuolleesta puusta ja sotkusta, joten voit tehdä tämän myös nyt. Jotkut sosiaalisista profiileistasi ovat saattaneet toimia, joten irrota niistä ennemmin tai myöhemmin. Saatat jopa havaita sen kummallisen tilin, jonka olet tavallaan laiminlyönyt, ehkä nyt on aika vahvistaa läsnäolosi uudelleen?
Keskustele
Joskus et ehkä näe ongelmia, jotka ovat saaneet kampanjasi pysähtymään äskettäin. Tässä sinun tulee puhua seuraajillesi ja kysyä heiltä, ​​mitä he todella ajattelevat. Tämä voi olla erittäin hyödyllistä, koska et vain vahvista suhdettasi heihin, vaan saatat myös oppia joitain kotitotuuksia, joista et tiennyt.
Sisältö
Sinun tulisi päivittää sosiaalisen median sisältöäsi säännöllisesti, joten nyt on hyvä hetki tehdä tämä. Lisää kaikki uutiset, joita haluat jakaa, ja mieti aina joitain visuaalisia herkkuja tien tasoittamiseksi. Immigration Appeal -pohjaisten sosiaalisen median alustojen tulisi lisätä uusia säädöksiä ja alkaa kysellä jäsenistään heidän omia tunteitaan kaikista ajankohtaisista asioista. Kun luot nämä yhteydet uudelleen, sivusi ovat pian jälleen täynnä elämää.
Ja Nauti!
Seuraa vain näitä vinkkejä, kun kampanjasi näyttää vanhentuneelta, ja olet pian taas käynnissä!

Related Articles